Română  |  English  |  Deutsch  |  Français

Italiano  |  Espanol  |  Pусский

 

 

 

   

 

 

Din gama atât de variată de care dispunem, sunt de remarcat următoarele produse și beneficiile lor:

1. Salamurile - afumat, uscat, dietetic, belgian, picant - sunt ideale pentru o gustare sănătoasă, lipsită de nocivele lipide și zaharuri, de care pot beneficia bolnavii de diabet, persoanele care urmează diverse diete hipocolesterolemiante.

salam 1          salam 2

2. Parizerul - poate fi consumat într-un sandvici sau o delicioasă salată cu legume proaspete, aroma de rozmarin și lipsa “grăsimilor mascate” făcându-l un aliment pe cât de gustos pe atât de sănătos. Persoanele care doresc o siluetă și un trup zvelt vor avea surpriza să constate că parizerul IEZERESS poate fi alternativa benefică.

parizer 1          parizer 2

3. Cârnații Cabanos - înlocuiesc cu succes clasicii cârnați Cabanos din cel puțin 4 motive simple: sunt mai bogați în proteine de calitate, au un conținut considerabil de vitamine (A, B1, B6, D, E, F) și aduc un mare aport de săruri minerale (Ca, Na, K, P), toate acestea și în plus faptul că sunt dietetici, îi recomandă tuturor persoanelor, indiferent că sunt sănătoase sau suferinde.

cabanos 1          cabanos 2

4. Tocătura și Preparatul  pot constitui o bază pentru prepararea unor mâncăruri savuroase, ca urmare puteți beneficia de proprietățile dietoterapeutice ale proteinei de soia, preparând mâncări variate, care au efecte anticancerigene, reduc fenomenul de îmbătrânire, sunt benefice în combaterea sterilității masculine și a spermatogenezei insuficiente, utile fiind și femeilor în perioada de premenopauză și menopauză, datorită conținutului mare de estrogeni din boabele de soia.

tocatura 1          tocatura 2

5. Pateurile au un imens atu, pe care alte pateuri din carne nu-l oferă consumatorului - nu conțin lipide sau zaharuri. O felie de pâine integrală sau cu semințe cu un strat generos de pateu și ornată cu roșie și frunză de pătrunjel - ce poate fi mai tentant decât atât!

pateu 1          pateu 2

6. Crenvurștii nu conțin grăsimi ascunse și zaharuri, sunt bogați în vitamine, săruri minerale și lecitină și pot fi un mic dejun pentru școlarii noștri sau chiar o binemeritată cină, după multe ore de învățat, alături de un pahar de lapte din soia.


crenvursti 1          crenvursti 2

7. Brânza și Untul pe bază de soia sunt destinate în special persoanelor cu un sistem digestiv mai sensibil, care tolerează mai greu grăsimile de natură animală. Un platou cu brânză din soia și cu variate tipuri de salam, ornat cu salată verde, roșii, castraveți și măsline, e pe cât de aspectuos, pe atât de sănătos.

branza 1          branza 2

8. Maioneza și Smântâna, spre deosebire de cele de proveniență animală, sunt lipsite de grăsimile dăunătoare sănătății, sunt dietetice și reprezintă o importantă sursă de proteine vegetale cu efecte benefice. Pot fi o bază excelentă pentru diverse sosuri care se folosesc la prepararea unor salate apetisante, cu tot felul de legume crude sau fierte, alături de cubulețe de brânză și parizer din soia.

maioneza

9. Cremele vegetale simple sau cu verdețuri sunt niște delicatese care pot fi consumate fără să ne afecteze suplețea sau nivelul colesterolului, ele conținând multe proteine, vitamine, săruri minerale și lecitină, care favorizează performanțele intelectuale.

crema

10. Laptele din soia - o băutură magică lipsită de lactoză, cazeină și colesterol, poate fi laptele de dimineață al tuturor persoanelor cu intoleranță la lactoză, al copiilor care doresc un lapte bun și ușor aromat cu vanilie, al persoanelor care urmează un regim vegetarian, al vârstnicilor care știu să trăiască o bătrânețe frumoasă. Cu alte cuvinte, băutura din soia este laptele recomandat tuturor.

lapte

11. Șnițelele vegetale, Chiftelele vegetale și Hamburgerul vegetal

snitel 1          snitel 2